niedziela, 16 września 2018

Och te pasje ...

Ostatnio mam bardzo mało czasu na moją twórczość ale podczas weekendów udaje mi coś stworzyć. Jako, że nasza rodzinka powiększyła się o Biancę to trudno przejść obok niej i nie wymyśleć jakiejś nowej kreacji. Moją ostatnią twórczość przedstawią moje obie ulubienice. 

Zaczęło się tydzień temu od tego, że w moim ulubionym second handzie wpadłam na ciekawe tkaniny w kolorze niebieskim, które od razu przerobiłam na ubranka. 


Na podłodze w łazience znalazłam mały kwiatuszek, który odpadł od bluzki mojej Lenusi, więc znalała się ciekawa ozdoba i pomysł na buciki. 



Tutaj Bianca prezentuje już cały niebieski zestawik, sukienkę i buciki. 



W ten weekend doszła do zestawu skajkowa kurteczka i pasująca do niej torebeczka. 



Szperają w second handzie trafiłam na starą torebkę w fajnym zielonym kolorze, powstały z niej buciki z koronką i torebeczka z ważką. 




Wzór na tą sukienkę podpatrzyłam trochę w internecie, na lalce podobnej do mojej Bianci, trochę zmieniłam wzór i dodatki i wyszła całkiem nieźle. Fajnie pasują do niej te buciki, które zrobiłam już wcześniej. 




Tutaj dziewczynki wypoczywają po męczącej sesji zdjęciowej. Siedzą sobie wygodnie na kanapie, którą zrobiłam specjalnie dla nich. I oczywiście w naszej rodzince nie mogło zabraknąć kotka., miniaturowego na kanapie i prawdziwego na dywanie. 


Miłego oglądania. 

Ps. Dziś teściowa przywiozła nam ciekawą porcelanową lalę, przedstawię wam ją wkrótce jak tylko doprowadzę ją do porządku. 

5 komentarzy:

  1. Same rewelacje - i panienki, i ubranka, i buciki, i torebki... :D Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a ja jeszcze dołączę do tej wyliczanki Kamelii -
    prawdziwego kota :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację moja kocia jest przesłodka, szczególnie o 5 nad ranem kiedy woła jeść :D

      Usuń
  3. same wspaniałości szyjesz swoim pupilkom!
    kurteczka z torebunią rozwala system!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty