niedziela, 23 grudnia 2018

Wszystkiego Świątecznego


Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,
 Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej. 
To dla Ciebie są życzenia, w ten dzień ważny wyjątkowy, 
Dziś rodziny się zjeżdżają i posiłek jest gotowy,
 Dzisiaj jemy świętujemy, przyjście na świat króla niebios, 
Bo to Boże Narodzenie, więc okazja przeogromna, 
Zarazem jedyna w ciągu roku, by odpocząć od kłopotów, 
Dlatego ode mnie dla Ciebie ślę życzenia,
Wesołych Świąt, do zobaczenia! 
Zdrowych, pogodnych i pełnych radości świąt Bożego Narodzenia 
a także wielu wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych








4 komentarze:

  1. Zdrowych i pogodnych Świąt <3
    Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z olbrzymim opóźnieniem, ale życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Zdjęcia podziwiałam na fejsie, ta szara sukienka Jolinki mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajna lalkowa gromadka, wypada tylko pozazdrościć!
    P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty