niedziela, 9 grudnia 2018

Ostanio udało mi się spełnić moje największe lalkowe marzenia. Zdobyłam pozostałe panienki od Zapf Creation. Stoczyłam niezły bój, aby je dostać ale się opłacało. Osiągnęłam pewien spokój. Jak udało się je nabyć? Znajoma, która ma znajomego w Anglii zlicytowała mi je na ebayu. To był chyba jedyny sposób aby je mieć. Panienki przybyły w bardzo dobrym stanie, wymagały tylko niewielkiego odświeżenia. 










Panienki po spa i odświeżeniu otrzymały nowe ubranka. Nie wszystkie ze względu na brak czasu ale nie narzekają narazie. 








Pisałam również wcześniej o mojej nowej bjd 1/4. Lalka przybyła do mnie z makijażem w opłakanym stanie. Nie mam pojęcia kto go robił, ale trzeba było to poprawić. Włosy też były okropne jakby wygryzione. Lalkę wysłałam na makijaż do Julii Polcyn i efekty są niesamowite. 


Tak wyglądała przed i po. Zdjęcie autorstwa Julii Polcyn.





A tu od razy maluchy starszą siostrę obsiadły. 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję spełnienia marzenia w postaci siostrzyczek Zapf! :) Są urocze, dobrze to wiem. :D
    A żywiczna panienka po metamorfozie jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapfki rządzą :D
    Świetna ta kanapa i podoba mi się :D
    a żywiczka po zmianie jak nie ta sama <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ostatnio Zapfki rządzą wszędzie, tak że trudno je dostać, nawet te blondynki. Ja czuję się po prostu zaspokojona.

      Usuń
  3. Panny od Zapf urocze.
    Żywiczna dziewczyna nie do poznania. Makijaż bardzo ją odmienił. Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy panienki bardzo sympatyczne, nigdy żadnej nie miałam w dłoni. Widywałam je na blogach, ale chyba wcześniej nie zwróciłam uwagi, że maja tak fajną artykulację. Najbardziej podoba mi się brunetka. :-) Twoja BJD po przemalowaniu jak perełka. Wcześniej... o matulu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszą panienkę od Zapf ustrzeliłam w second handzie i tak zaczęła się moja przygoda z nimi. Jedna z moich właśnie przechodzi customizację. Wymieniłam jej włosy i ma robiony makijaż, może nawet uda mi się ją przed świętami pokazać. Dziękuję. Jeśli chodzi o bjd to jak przyjechała pomyślałam, dziewczyno gdzie ty miałaś oczy, a Julia Polcyn zdziałała cuda. Ona też maluje teraz Jolinkę.

      Usuń
  5. Trójca przeurocza! A BJD skradła mi serducho <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty