poniedziałek, 8 października 2018

Jesienna Lucy

Mojej kochanej Lucy jeszcze nie znacie lecz nic straconego ponieważ dziś chciałabym ją przedstawić. Z braku czasu trudno mi było wymyśleć jakąś ciekawą aranżację sesji zdjęciowej, ale moja córeczka przyniosła dziś garść liści z jesiennego spacery w przedszkolu i postanowiłam to wykorzystać. Lucy, to mała Pukifee ante, którą kupiłam na początku miesiąca. Czekałam na nią od początku września i nareszcie jest. 


Maleństwo zmęczyło się długą podróżą i postanowiło zasmakować polskiej jesieni. Odpoczynek na liściach. 


Poleżeć też fajnie jest. 



Czas wyprowadzić piesia na spacerek. 


Po spacerku od razu pobiegła do swoich siostrzyczek Meliski i Bianci


Nie ma jak to siostrzane kolanka, można się położyć .....


.... i słodko zasnąć.

Rano po przebudzeniu Lucy postanowiła zaprezentować swoją skromną garderobę, składającą się z trzech sukienek i trzech par bucików. Ale jeszcze wszystko przed nami ...




Maleństwo przybyło nagie i łyse, teraz ma już włoski, które zrobiłam sama, nie jest to arcydzieło, ale Makarena przygotowuje dla niej coś specjalnego. Największą frajdę sprawia mi robienie tych maleńkich bucików. Do następnego ....


12 komentarzy:

  1. Śliczna jest :D. Na pewno dobrze będzie jej w nowym domku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Maleńka ma śliczny makijaż, uroczo wygląda :) Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za słodzinka! Jest cudna! A buciki to majstersztyk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jak na Pukifee jest wyjątkowo słodziutka. Dzięki za komplement z bucikami. Tobie i tam nie dorównam.

      Usuń
  4. To teraz inne poją na odstawkę :)
    Ładniutki maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do końca prawda, moje trzy bjd siedzą na kanapie zrobionej dla nich razem, a obok stoją Jolinki dla których ostatnio poszyłam nowe ubranka, lecz brak czasu żeby post napisać.

      Usuń
  5. urocza ekipa - fajnie mają
    z Tobą lalinki zarówno w
    kwestii ciuszków jak i butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moja ekipa bjd jest cudowna, zaraziłam się tym bakcylem, niestety (dla portfela). Robienie bucików i ciuszków jest moją odskocznią od pracy. Chociaż ostatnio coraz trudniej znaleźć mi na to czas. Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  6. śliczne maja panny ubranka :-) I na pewno ciepłe jesienna porą

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty