środa, 5 września 2018

Nowinki z Lenkowej rodzinki

Jak pisałam wcześniej zbierałam miedziaki na nową laleczkę, którą chciałabym wam zaprezentować. Nagle przed weekendem poprzedni właściciel obniżył cenę laleczki. Nie mogłam przegapić takiej okazji. Nowa panienka ma imię Bianca i jest po prostu przesłodka. Poznajcie moją Biancę. 



Leniuchowanie na kocie



Tutaj odpoczynek na hamaku


Z piesiem w rączkach


Tutaj prezentuje swojego pupila Melisce. 

Żeby nikt nie mówił, że ostatnio próżnowałam to nie. Wróciłam do pracy i mam mniej czasu na realizowanie pomysłów. Maszyna schowana do szafy, czeka na weekend. Ale jeszcze w weekend uszyłam kilka nowych kreacji dla moich Barbioszek i oczywiście dla kochanych Jolinek Angelinek. 



Sukienka z ekoskórki z pasującą do niej torebką.


Bawełniana tuniczka i ciepłe leginsy.


Kwiecisty top z leginsami


Dresowa sukieneczka dla Rudej


Madzia w czerwieni


Jolinka w zielonym kompleciku.





A na koniec zdjęcie moich ulubionych laluszek razem.





14 komentarzy:

  1. So much beautiful clothes, you work fast and make such lovely things!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta nowa lalunia :D
    Świetne ubranka zarówno dla ulubienic jak i dla Barbioszek :D
    Kocia cudna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na Biancę nie mogę się napatrzeć.

      Usuń
  3. Bianca urocza.
    Wszystkie ciuszki wspaniałe. I kolejna osoba, której zazdroszczę umiejętności szycia na maszynie... Ehhh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym szyciem na maszynie to nie tak do końca. Dłuższe, proste ściegi robię na maszynie, natomiast cała obróbka, obszycia dekoltów, rękawków i jakieś małe zakręciki obrabiam ręcznie. Więc moje ubranka są szyte tak w połowie maszynowo, w połowie ręcznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo urocza, jak ją zobaczyłam to od razu przepadłam.

      Usuń
  5. kwiecisty topik z
    falbaną WYMIATA!

    OdpowiedzUsuń
  6. jamnisiowaty pupilek skradł me serce!
    co to za zwierzątko, gdzie można takie
    spotkać i przygarnąć do domku, najlepiej
    od razu duet, by nie były smutne same ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bianca jest cudowna, wszystkie ubranka świetnie na niej wyglądają. Jamniczek z filmu o zwierzakach domowych zostały wykopany w second handzie. Moja córcia zbiera pluszaczki. Dziękuję za miłe komentarze.

      Usuń
  7. Piękna panieneczka! A wszelkie uszytki bardzo mi się podobają. :) Kwiecisty top Barbioszki chyba najbardziej mi wpadł w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ten top to nie jesteś pierwsza. Dziękuję za każde miłe słowo.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty