środa, 29 sierpnia 2018

Kolory jesieni

Wiem, wiem jesień jeszcze nie nadeszła, ale na sklepowych półkach pełno już jesiennej mody. Skąd ta inspiracja jesienią, ostatnio na olx nawiązałam bardzo ciekawy kontakt. Co najlepsze jest to osoba, od której kupiłam moją Meliskę. Zamówiła ode mnie kilka ubranek dla ltf ponieważ ma ich więcej, i zaczęła pytać, czy uszyłabym to, lub tamto. I tak się zaczęła jesienna moda i historia nowych ubranek. 

Zaczęło się od sukienek, spódniczkek i spodenek, oraz pomarańczowego kompleciku.










Później przyszedł czas na tunki typu oversize i leginsy. 




Tutaj Meliska już nieźle poirytowana tymi ciągłymi przebierankami.

Tak się mi spodobał ten szary materiał, że postanowiłam uszyć z niego sukienkę i tak powstał kolejny projekt. 



Dotatki też są mojego autorstwa, materiał skóra naturalna ze starej spódnicy. 

Jak już jesteśmy przy skórzanych dodatkach to pokażę wam drugi komplecik, torebka shopper i kozaczki. 


Nadeszła pora na odzież wierzchnią i dodatki. Tym razem z polarku i ekoskórki. 


Kurteczka ramoneska z ekoskóry, balerinki i torebka.


Tutaj płaszczyk z polarku i kozaczki idealnie pasujące do poprzedniej torebki. 

Kończę z tym przynudzaniem. Niebawem Meliska dostanie swoją nową peruczkę, więc zdjęcia będą bardziej urozmaicone. Planuję też kupienie siostrzyczki dla mojej małej, mam już nawet dwie upatrzone. Więc zbieram miedziak do miedziaka i cierpliwie czekam. Z tego powodu nie kupuję teraz żadnych nowych panienek do mojego stadka. Ale jakby pojawiła się jakaś pannica z Disneyowskich księżniczek (Jolinek) to chętnie bym ją zagarnęła. Do zobaczyska.




8 komentarzy:

  1. A beautiful autumn collection! I like the fabrics you used and also the leather accessories very much.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... hm... widzę, że mam konkurencję w torebkach :(
    Kozaczki podobają mi się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się o konkurencję, po powrocie od września do pracy nie będę miała za dużo czasu na szycie. Tylko w ramach relaksu w weekendy, więc "konkurencja" idzie na dłuższy urlop.

      Usuń
  3. ależ się rozszalałaś twórczo!
    podziwiam zarówno pomysłowość,
    wykonanie jak i ilość :)))

    urzekła mnie sukienusia z czarnymi
    lamówkami prowadzącymi do kieszeni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka była potrzeba, zbierałam pieniążki na Biankę. Parę rzeczy udało mi się sprzedać. Teraz czekam na małą Pukifee Ante. Zamierzam ją zgarnąć w październiku. Wysłałam obecnej właścicielce sporo powyższych ubranek jako zaliczkę. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Szara sukieneczka ze skórzanymi dodatkami to po prostu cudo!
    Ależ ona ma bogatą garderobę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są dwie, więc będą się dzielić. Część ubranek została wystawiona na sprzedaż na olx. Zbieram miedziaki na kolejna lalę.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty