środa, 22 sierpnia 2018

Meliska idzie do szkoły

Jako, że zbliża się nieunikniony 1 września to moja droga pannica postanowiła, że w tym roku rozpocznie edukację i potrzebuje garderoby typowo szkolnej. Nie miałam wyboru i szybko musiałam stworzyć jakieś wygodne, a zarazem eleganckie ubranka. Pierwsza część stroju, który chcę zaprezentować to mundurek szkolny. 


Elegancki mundurek w szkocką kratkę.


Oczywiście jak do szkoły to nie mogło zabraknąć i tornistra. 




Tutaj w szkolnej ławie. Taki zestawik, który kiedyś przygotowałam dla laleczek Chelsea.




No i jak widać proces edukacji został rozpoczęty pomylśnie. 

Mundurek składa się z bluzeczki, spódniczki i podkolanówek.

Ale sam mundurek do szkoły nam nie wystarczy, więc uszyłam jej trzy dresiki i zestaw tzw. codzienny, składający się ze spódniczki z paskiem i bluzeczki. 


Dres uszyty jako pierwszy, niestety konik do góry nogami. Uszyłam już drugi, z różówymi rękawami i spodniami, i konikiem umieszczonym we właściwym kierunku. 


Drugi z biedronką. 


A tutaj nasz zestaw codzienny.


Dziś pierwszy raz udało mi się zrobić trampki. Oczywiście wykrój z netu do przeróbki, ponieważ są za szerokie z przodu. 

A teraz coś troszkę z innej beczki, ubranka z tkanin, które przyszły ostatnio w tej pomyłkowej paczce.




I  na koniec fota kota,  mojej współtowarzyszki szyciowej i zdjęciowej, czyli kotka Daisy i maszyna do szycia. Boi się odkurzacza, kiedy syna wyciąga gitarę z pokorowca ucieka gdzie pieprz rośnie, ale maszyna jej nie przestrasza. Odważna przy niej jak lwica. 




Przepraszam za ten cały spam zdjęciowy, ale nie mogłam się powstrzymać. 


12 komentarzy:

  1. Ciekawa laleczka :) a ubranka szyjesz po prostu prześliczne *.* życzę malutkiej powodzenie w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na pewno będzie dostawać same piątki, bo to bardzo mądra panienka :)

      Usuń
  2. Pęd ku nauce wielce pochwalam, a i odpowiedni strój do uskuteczniania uczniowskich powinności jest godzien pochwały! Cudne ubranka! Tak powinno być - schludnie, wygodnie, uczniowsko. Plecaczek, a raczej tornister - przepiękny. Miałam kiedyś podobny... Dawno temu... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też miałam podobny tornister do szkoły, to były czasy. ....

      Usuń
  3. Lalunia jest super, ale buty jakie robisz są The Best :) Uszytki również bardzo mi się podobają! A Kicię głaskałabym :D Na zdjęciu widać, że to w sumie Daisy rządzi maszyną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bbardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Niektóre buciki są fajne, ale jeszcze dużo brakuje mi do perfekcji, chiałabym, żeby były idealne. Kicia jak chce jest miziasta, ale ma też swoje humory i nie pozwala się dotykać, tylko ucieka. Lalunię mam od niedawna, a już choruję na kolejną jej podobną.

      Usuń
  4. So cute, and the back pack is super! Great work!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty ZAWSZE kradną kazdą sesję :D
    Swietny komplet szkolny :)
    choć mnie bardziej podoba się lalunia w dresikach i spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak koty to złodzieje, kradną ludzkie serca. Ten komplecik szkolny był inspiracją z internetu, chciałam sprawdzić czy potrafię stworzyć coś podobnego. Ale dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty