piątek, 17 sierpnia 2018

Pomyłki bywają przyjemne ...

Ze względu na przypływ weny twórczej i chęć szycia postanowiłam ostatnio zamówić trochę nowych tkanin. Znalazłam na allegro świetny sklepik internetowy z mega tanimi tkaninami. Nawet po 2,50 za pół metra bieżącego niektóre. Zamówiłam kilka materiałów i czekając wymyślałam co z którego uszyję. Po rozpakowaniu paczki czekała mnie niespodzianka, zamiast żółtej bawełny w maleńkie kropeczki dostałam dwie zupełnie inne tkaniny. Na początku byłam wkurzona. Ale teraz nie żałuję. Uszyłam już kilka nowych ubranek korzystając z nowych tkanin i zrobiłam butki dla moich panienek. Tkaninę niespdziankę chcę zaprezentować w trzech różnych odsłonach. 



Miałam na myśli oczywiście materiał w grochy. Bardzo przypadł mi on do gustu. 


Tutaj Angelina prezentuje sukienkę wykonaną z kilku różnych tkanin. Na stopach buciki też z nowego materiału. Koronka u dołu znalazła się tutaj całkiem przypadkiem ponieważ sukienka była odrobinę za krótka i trzeba było ją przedłużyć. 


Meliska prezentuje bardzo podobną sukienkę jak Angelina ale bez koronek. 


Szyjąc sukienkę dla Angeliny został mi spory kawałek materiału, który był już obrobiony u dołu postanowiłam więc uszyć spódniczkę i top dla Barbie. 

Barbioszki również otrzymały ostatnio ode mnie kilka nowych ubranek, które dumnie prezentejuą na poniższym zdjęciu. 



Lekkie, codzienne ubranka dalekie od balowych sukni. Miłego oglądania. 


11 komentarzy:

  1. Widać, że szycie sprawia Ci ogromną radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo dużą radość, ale mam też w tym pewien ukryty cel:)

      Usuń
  2. Zachwycam się bucikami. Ubranek lalkowych nigdy dość, dobrze, że rozumiesz potrzeby swoich plastikowych podopiecznych ;-) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas próbuje udoskonalić technikę robienia tych bucików. Nie wszystkie są idealne, ale niektóre nawet niezłe

      Usuń
  3. Beautiful clothes! I love the polka dot dresses, but also the Barbie creations very much! Great work!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubranka! I zazdroszczę weny twórczej. Mnie opuściła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja wykorzystuję wolny czas, który powoli mi się kończy. Niedługo wracam do pracy i wtedy wena czy nie z pewnością nie będę miała tyle czasu na tworzenie..

      Usuń
  5. Ależ uszytków! :) Pomyłkowe grochy są naprawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też je lubię. Ale tobie nigdy nie dorównam. Twoje wyglądają jak ubrania uszyte na ludzi a nie lalki.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty