środa, 15 sierpnia 2018

Szafa Melissy cd.

Meliska uznała, że ma jeszcze za mało butków i ubranek więc musiałam uzupełnić nieco jej szafę. Jak będzie tego za dużo wystawię na olx i coś się może sprzeda. Ostatnio udało mi się sprzedać kilka ubranek dla Joliny za całkiem przyzwoitą sumkę. Lubię tworzyć, a nie mam za dużo miejsca w domu więc czasem sprzedaję niektóre rzeczy. A oto fotorelacja z nowych wytworów mojej wyobraźni: 


Dwuczęściowy komplecik złożony z białej spódniczki na gumce i bluzeczki. Ten zestaw nazywam expresowym ponieważ bardzo szybko się go szyje. 


Sukienka ala wiosna. Podobną już kiedyś uszyłam dla Barbie. 


Sukienka typu princeska uszyta z cienkiej pianki. Była to wersja próbna mojego nowego wykroju. 


Bawełniana sukieneczka uszyta na wzór poprzedniej. Ale na koniec stwierdziłam, że bardziej wygląda jak koszula nocna. 


Jeden z moich ulubionych zestawów, bardzo podobny do tego z pierszego zdjęcia, tylko użyłam innych tkanin. Podobny zestaw uszyłam dla Tereski. 


Elegancka sukienka koronkowo-satynowa. 


Ostatni zestaw dnia dzisiejszego, krótkie ogrodniczki i bluzeczka. (oczywiście kocur znowu musiał ukraść sesję)


Meliska jest bardzo fotogeniczna i wymiarowa jeśli chodzi o szycie ubranek, więc to napewno nie koniec. A jutro przychodzi nowa partia tkanin. Oj będzie się działo.

A to zestaw bucików, które dla niej wykonałam. Nie ma tu wszystkich ale te uważam za najlepsze. 



Wykonałam jeszcze kilka par butków dla Angeliny żeby nie była zazdrosna o Meliskę. 





To tyle na dziś. Do następnego poczytania.

6 komentarzy:

  1. I admire your skills! The outfits are adorable! And the shoes, wonderful :-). I can't choose a favorite, I like all the outfits :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Millicent. I'm trying to improve my skills. I like making shoes and clothes for my dolls.

      Usuń
  2. Super ciuszki, a buty genialne. Meliska ma cudowne lalkowe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czemu ma ciągle taką nadąsaną minkę :)

      Usuń
  3. Pierwsza sukienka dla Meliski skradła moje serce. Jest śliczna. Podziwiam produkcję fantastycznego obuwia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre butki i mnie się podobają, ale dziś próbowałam coś zrobić z nowych materiałów i niestety mam chyba kryzys weny, bo żadne mi się nie podobają.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty