poniedziałek, 23 lipca 2018

Rozważna i romantyczna ...

Ewa z Porcelanowych Lal zaproponowała mojej Angie wianek, pomyślałam czemu nie. Jak zaczęłam myśleć o tych wszystkich wiankach to zrobiło się strasznie romantycznie i trzeba było uszyć jeszcze jakieś romantyczne sukienki. 


W wyniku tej całej dłubaniny powstały dwie sukienki, dwa wianki, spódniczka i spodenki na szelkach.


Jako pierwsza powtała spódniczka na szelkach. Żeby zakrycie naszą łysinę na czole wymyśliłam taką opaskę. Moja córcia nazwała ten outfit sprzątaczką. Kazała mi nawet dorobić miotłę. Mogę teraz dziewczynę wysłać do USA na sprzątanie, zarobi przynajmniej na jakieś nowe lalki i może na eBayu jakąś ciemnowłosą siostrę dla siebie upatrzy.

Drugi strój to znana już wam bluzeczka i spodenki na szelkach. 




Kwiaty zakryły trochę kieszonkę. A tu już w pierwszym wianku. W warkoczykach wygląda bardzo uroczo. 

Później przyszedł czas na romantyczne sukienki. Pierwsza, którą uszyłam nie jest moim numerem jeden, więc musiałam uszyć drugą. 



Tu na głowie wianek zrobiony z opaski mojej córki, skręconej trzy razy. Ale Angelina zażyczyła sobie włane wianuszki. Sukienka ma białą górę i przez to niezbyt dobrze prezentuje się koronka. Użyłam materiału ze starej spódniczki mojej córci. 

A to druga, która powstała dziś.






Tu u góry drugi wianuszek z niebieskich i fioletowych kwiatów. 

Dalej czekamy na siostrzyczkę dla Angeliny. Niestety jeszcze niewysłana. Zobaczymy może jutro będzie już w drodze. 


13 komentarzy:

  1. Jak uroczo :D od razu jakby się uśmiechnęła :)))
    Ten pyszczek :) aż się sam prosi o jeszcze i jeszcze :)))
    Cudna :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudna, uwielbiam robić dla niej różne rzeczy. A te wianki to był świetny pomysł, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Oh, she looks lovely on all the photos! The wreaths are gorgeous and so are the clothes :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your nice comments. I like stories on your blog.

      Usuń
  3. Wianuszki śliczne, a całe kreacje takie słodkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla słodkiej panienki, słodkie sukienki.

      Usuń
  4. No proszę jaka rozkoszna dziewczynka :-) Dziewczynkom jednak ładnie w kwieciu :-) Piękne ubranka i wianuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, Angelina uwielbia kwiatki.

      Usuń
  5. Piękne stroje ma Twoja Angie. :) A wianki urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja podziwiam twoje stroje, które szyjesz dla lalek.

      Usuń
  6. Piękne ubranka, ale jednak moje serce skradła sama lala! Jest niesamowita i ma bardzo ciekawe ciałko :D. Jak wysoka jest Angelina? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplementy. Jest to Jolina Ballerina firmy Zapf Creation. Bardzo wdzięczne dziewczątko. Mierzy 34 cm wzrostu.

      Usuń
    2. To całkiem spora :).

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty