środa, 18 lipca 2018

Angelina na sportowo

Małej Angie znudziły się już eleganckie ubranka, więc postanowiłam spróbować sił i wymyśleć coś bardziej codziennego, takiego nadającego się na spacerek. Zaczęłam wczoraj wieczorem, a skończyłam ubranka dopiero dziś. Uszyłam małej jeansy, bluzeczkę i kurtkę bomberkę z kapturem. Może jutro jakieś zdjęcia w plenerku. Postanowiłam odpocząć od szycia. Efekty oceńcie sami. 





Buciki zrobione wczoraj w ramach bucikowej weny twóczej. Wkładka z prawdziwej skóry.





Wczoraj jeszcze zrobiłam trzy pary butów dla moich Wee 3 friends.


Kiedyś przedstawię wam tę parkę. Może przy okazji jak przyjdzie mój nowy nabytek. Jedna z lalek na mojej liście życzeń. Oczywiście intensywnie poszukuję koleżanek z paczki mojej Angelinki. Najchętniej dorwałabym Śnieżkę i Arielkę. Narazie mam wrażenie, że to nieosiągalny cel. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. 

9 komentarzy:

  1. Jejuuu, jakie piękne buciki! Jak prawdziwe! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście przepiękne ubranka :-)

      Usuń
    2. Z bucikami dopiero zaczynam, zamierzam trochę poćwiczyć to pokażę wam jeszcze coś ciekawszego. Ale potrzebuję trochę czasu.

      Usuń
  2. To bardzo wdzięczna modelka :)
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wdzięczna, uwielbiam szyć dla niej, dziś byliśmy na relaksie nad jeziorkiem, jutro muszę uszyć coś dla panny, która jest już w drodze do mnie. Angelinka na dzień dzisiejszy ma sporo ubranek, ale to napewno jeszcze nie koniec.

      Usuń
  3. kapturowe wdzianko zdobyło moje serce!
    przesłodkie kaczuszkowe pomponiki :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę za płytki kaptur mi się zrobił. Mierzyłam, mierzyłam i z centymetr zabrakło, ale następna napewno będzie jeszcze lepsza. Chociaż kapturki u Jolinek to niezbyt dobry fason ponieważ mają za długie włoski. A pomponiki kotek przypadkiem wyciągnął z szafy i trzeba było je wykorzystać.

      Usuń
  4. Świetne ubranka! :) I butki oczywiście! :)

    Jolinka to cudna lalka, u mnie też mieszka, razem ze Śnieżką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie narazie sama, mam nadzieję jak wszystko dobrze pójdzie to w tym tygodniu dołączy do niej koleżanka księżniczka :). A Śnieżki intensywnie poszukuję, narazie bezowocnie, ale wiem że jak będę cierpliwa to kiedyś ją upoluję.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty