piątek, 29 czerwca 2018

Nowe uszytki

Z początkiem wakacji znowu napadła mnie mania szycia dla lalek. Przeszukuję internet i szukam inspiracji. Z powodzeniem mogę polecić stronkę http://www.inspirace-barbie.cz/page/novinky.html  znalazłam tam inspiracje dla moich ostatnich Barbiowych sukienek.




Gorset to nieco przerobiony wykrój ze stronki BFashions, natomiast dół sukienki pochodzi od sukni ślubnej, stąd wydłużony tren z tyłu. Natomiast druga kreacja to już mój własny pomysł.




Afrodytka wygląda przepięknie w swojej balowej sukni, czeka na Kena aż ten wróci z pracy i wybierają się dziś wieczorem na imprezkę. Mam nadzieję, że będą się dobrze bawić.

2 komentarze:

  1. Piękne sukienki. Ale jeszcze bardziej podoba mi się kareta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kreacje ciekawe, chociaż ta druga bardziej zwróciła moja uwagę, może dlatego, ze taki strój można wykorzystać nie tylko na lalkowy bal ;-) Ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty