wtorek, 7 sierpnia 2018

Od przybytku głowa nie boli

Zgodnie ze starą zasadą moja kolekcja powiększyła się o dwie lalki, i to nie byle jakie. Po niepowodzeniach z Nikki i Ariel postanowiłam się pocieszyć. Pieniądze za Ariel odzyskałam ,więc mogłam zrobić zakupy i zamówiłam tę oto pannę. 


Jak widać na załączonym zdjęciu, panienka jeszcze w pudełku przed rozpakowaniem. Ma dość bogate wyposażenie i jest na szczęście lalką artykułowaną. Laleczka o moldzie Millie w słodkim eleganckim ubranku ze ślicznym pieskiem, którego od razu zagarnęła moja córcia. Ale powiedziała, że będzie go Barbie pożyczać. 





Na ostatnim zdjęciu Madzia wita się z nową koleżanką i jej pupilem.

Całe szczęście, że zamówiłam ją szybko ponieważ gdybym się nie pospieszyła to chyba by jej nie było. Zaraz po złożeniu zamówienia w Internecie natknęłam się na niezwykle korzystną ofertę mojego drugiego nabytku. Jest to lalka Bjd Yosd wielkości Littlefee. Tak mnie zachwyciła swą niezwykłą buźką, że nie potrafiłam się powstrzymać. Wyprzedałam połowę ubranek, które uszyłam dla Barbie, część ciuszków Angeliny i Joliny, pudełko ubrań po córce i na połowę lalki uzbierałam, drugą połowę dorzucił mój mąż i dziś Melissa zawitała do naszego domku. 


Część lalek zgromadziła się na kanapie, aby zobaczyć nowy nabytek. Lalunia była starannie zapakowana na podróż, żeby nie ulec uszkodzeniu. Po rozpakowaniu założyłam jej nowiutki wig (drugi zrobię jej sama) i pożyczyłam sukienkę od Stacie ponieważ ta kiecka pasuje jakimś cudem na wiele lalek. Nosiła ją już Roszpunka, Stacie, Skipper. Żeby Meliska nie czuła się pokrzywdzona to przyszła pora na uszycie czegoś nowego. Padło na sukienkę, bo to najłatwieszy i najszybszy wybór. 



Oto sukienusia, którą dla niej uszyłam, mogłaby być trochę krótsza ale następna będzie lepsza. 



Brakowało nam oczywiście jeszcze odpowiednich bucików, te z Angeliny są za duże, więc musiałam szybko wziąć się do roboty i uszyłam jej czarne lakierki (innego koloru ekoskórki nie miałam). Jutro nadrobię z innymi ubrankami i bucikami, bo przychodzą mi materiały na buciki w jaśniejszych koloroch. Do do następnego ....

11 komentarzy:

  1. Gratuluję nowych panien :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations with the new girls! Barbie has a lot of nice accessories, and she's very pretty. Lalunia looks cute with this wig and your dress :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Millicent. I'm really happy to have Melissa in my collection, it's my first bjd doll but I think not last.

      Usuń
  3. Obie panny śliczne. Mold Millie bardzo lubię, choć nie mam żadnej panny z tą buźką. Bjd też mam jedną, pukifee, którą po prostu uwielbiam. Twoja, Meliska jest urocza. Czekam na kolejne fotki z udziałem Twojej gromadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam poznać twoją Antosię, myślę że kiedyś Melisce dokupię jakąś siostrę, może nawet nieco mniejszą. A fotki oczywiście będą.

      Usuń
  4. ... ale mi pojechałaś z Nikki :( a ja zapomniałam :( :(
    Millie z serii Look interesująca, a zwłaszcza jej kiecka i dodatki :)
    co do lalki Bjd Yosd to już zupełnie nie w moim guście,
    ale każdy ma prawo lubić co chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Nikki to dalej czekam na info od ciebie. Myślałam o tej ze sklepu gdzie dawno już było nieaktualne. A z tymi lalkami bjd o to właśnie chodzi, kiedyś też patrzyłam na te lalki bardzo nieprzychylnie ale chciałam zobaczyć o co tyle szumu i wpadłam. Jest poprostu inna. Myślę, że kiedyś jej dokupię koleżankę ale to za jakiś czas.

      Usuń
    2. OK :) To po święcie się jakoś zbiorę i podeślę fotki na maila :)
      zaś co do malucha :) to dobrze (jak na razie) że nie mam parcia na ciekawość :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Świetne nabytki! Meliska jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię moją Meliskę, upatrzyłam nawet dla niej siostrę ale to w odległej przyszłości. Zamknęłam portfel na kłódkę. Od czasu do czasu udaje mi się sprzedać coś z moich produktów, ale w takim tempie to zima mnie zastanie zanim na nią uzbieram.

      Usuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty