niedziela, 24 czerwca 2018

Szalona niedziela

Dzisiejszy dzień był przeznaczony na relaks i moją twórczość osobistą. Dzięki temu siostry Mattel otrzymały nowe sukieneczki, każda troszkę inna lecz w tej samej stylizacji. Jakiś czas temu kupiłam fajne materiały na allegro i postanowiłam je wypróbować. Świetną tkaniną do szycia jest materiał typu lama. Jersey, który kupiłam powiedziałabym taki sobie, troszkę za cienki i mocno się zwija ale jakoś dałam radę. Napewno nie kupię już w ciemno tkaniny typu nurek, troszkę za gruba jak na ubranka dla lalek Barbie (przynajmniej ten mój). Fajnie szyje się też z ekoskórki. Wychodzą z tego świetne kurteczki. 

     


Najmniej zadowolona jestem z sukieneczki dla Chelsea, mogłaby miec troszkę krótszy gorsecik i wtedy byłaby idealna. Dla Skipper szyłam dzisiaj poraz pierwszy. 

2 komentarze:

  1. Ciekawe podpowiedzi w kwestii doboru tkanin do lalkowych strojów -dobrze wiedzieć, czego szukać. A stroje oczywiście pięknie wyszły i zostały dopasowane do każdej panny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie wygląda kilka
    dziewcząt na 1ej fotce! INKA

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego Świątecznego

Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza,  Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej.  To dla Ciebi...

Popularne posty